DE NL IT PT ES CH AT BE LU EN GR DK EU

Topkwaliteit in bedrijfskleding, werkkleding en PBM

KLANTENSERVICE

Contact

Je kunt contact opnemen via email info@totalprotex.nl of bel: +31 (0)40 - 2693355.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 16:30.

Bestellen

Nadat wij je bestelling ontvangen hebben ontvang je de bestelbevestiging. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode ontvang je de factuur bij bestelling of bij betaling. Nadat we de betaling hebben ontvangen worden je artikelen verstuurd. Binnen 1 à 2 werkdagen na ontvangst van de betaling ontvang je van ons de verzendbevestiging. Zie ook verzending.

Indien je geen mailtjes van ons ontvangen hebt, controleer dan je spam filter.

Factuur voor betaling

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te kopen, zie hiervoor zakelijke klanten.

Annuleren

Bij een particuliere online aankoop van producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Tijdens deze termijn moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien je jouw aankoop wilt annuleren, kan je het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform de door ons verstrekte instructies. Deze kan je aanvragen via info@totalprotex.nl.

Defect bij ontvangst

Heb je een defect product ontvangen of raakt deze defect, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor een goede afhandeling.

Retour verzenden

Voor alle retour verzendingen willen we je vragen gebruik te maken van het retourformulier. Je kan dit formulier opvragen via info@totalprotex.nl. Vul dit formulier zorgvuldig en compleet in. Hiermee voorkom je vertraging in de afhandeling.

    Vermeld bij retour verzendingen altijd het volgende:
  • Artikelnummer, merk en type van het betreffende product
  • Ordernummer
  • Een duidelijke omschrijving van de reden voor retour

Het retour sturen van een product en/of bestelling kan uitsluitend naar het onderstaande postadres, zoals dat ook op het retourformulier vermeld staat.

Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen dan is de koper, als afzender van het pakket, aansprakelijk. Zorg er dus altijd voor dat het pakket met Handtekening voor Ontvangst (HVA) aan ons retour komt. Dit voorkomt onnodige discussies tussen ons, de klant en de logistiek dienstverlener.

Retouradres

Totalprotex/PackNed
De Huufkes 92
5674 TM  Nuenen
Nederland

Terugstorten aankoopbedrag

TOTALPROTEX B.V. controleert ieder retour gezonden product bij binnenkomst op schade, defect en verpakking. Naar aanleiding van de staat van het geretourneerde product wordt bepaald welk bedrag aan de koper wordt terugbetaald.

Bij een defect of incompleet product zijn wij genoodzaakt een schadebedrag in rekening te brengen.

Mocht het zijn dat jij recht hebt op teruggave van het gehele dan wel gedeeltelijke aankoopbedrag, dan zullen wij dit binnen 5 tot 10 werkdagen proberen te regelen, uiterlijk binnen 14 dagen. Dit is afhankelijk of de opgegeven rekeninggegevens correct zijn. De verantwoordelijkheid voor het correct opgeven van de rekeninggegevens ligt bij de klant.

Wie betaalt de verzendkosten voor retourzendingen?

    TOTALPROTEX B.V. neemt de retourkosten voor haar rekening in de volgende gevallen:
  • Verkeerde of incomplete levering
  • Het bestelde product is direct bij levering defect
  • Het bestelde product is binnen 6 maanden na aflevering defect geraakt
    In volgende gevallen komen de retourkosten voor eigen rekening:
  • Annulering na verzending
  • Het bestelde product is na 6 maanden of langer na aflevering defect geraakt

Vertraging feestdagen 

In de periode rondom de feestdagen is het vaak druk, soms kan een bestelling een dag langer onderweg zijn.

Afhalen

Helaas is het niet mogelijk om bij ons bestellingen af te halen.

Geen emails ontvangen?

Wij sturen altijd een orderbevestiging, verzendbevestiging en factuur. Indien u deze niet ontvangen heeft dan zit deze waarschijnlijk in uw junk/spam mail folder. Met name bij Hotmail en Live email accounts kan dit voorkomen.